Во различното поле на маркетингот, на прво место е разбирањето на вистинската суштина на она што брендовите го продаваат. Успешните брендови признаваат дека тие не се само продавачи на производи или услуги. Наместо тоа, тие се раскажувачи, а кои се најдобрите приказни што ги кажуваат? Оние од емоции и искуства, се разбира. Кога пазарната парадигма се префрли од фокус на производите на акцент на емоционално резонантните искуства, кампањите и рекламите беа однесени на следното ниво. 

Земете ја Кока Кола како пример. Гледајќи ги нивните главни слогани низ годините - „Отворена среќа“, „Вкуси го чувството“ или „Заедно има подобар вкус“ - открива конзистентна шема. Тие не продаваат само црвена лименка засладен пијалок; тие продаваат емоции на среќа и заедништво. Овие чувства го формираат мостот што поврзува, резонира и поттикнува емпатија кај нивната публика. 

И Кока Кола не е сама. Друг впечатлив пример е Најк. Нивниот познат слоган, „Само направете го“, продава повеќе од само атлетска опрема. Промовира чувство на решителност, издржливост и дух на освојување на своите ограничувања. Тие продаваат емоции, начин на живот кој длабоко резонира со нивниот целен пазар. 

Значи, очигледно е дека брендовите што се истакнуваат се оние кои ги вткаат емоциите во нивните наративи, продавајќи чувства наместо производи. Но, создавањето на бренд кој емотивно резонира бара длабоко разбирање на чувствата што сакате да ги предизвикате кај вашите клиенти. 

Поставете си ги следниве прашања за да помогнете да се опише емотивниот пејзаж на вашиот бренд: 


  • Што би сакале да чувствуваат клиентите кога ќе го видат вашиот бренд? 
  • Што би сакале да чувствуваат клиентите кога МИСЛАТ за вашиот бренд? 
  • Што би сакале да чувствуваат клиентите додека го користат вашиот производ/услуга? 
  • Што би сакале да се чувствуваат клиентите ОТКАКО ќе го користат вашиот производ? 
  • Кои емоции го опишуваат ИСКУСТВОТО што сакате да го дадете? 
  • Кои емоции би сакале клиентите да ги запомнат? 
  • Што ќе ИСКАЖИТЕ за да ги предизвикате овие емоции? 


Овие прашања служат како патоказ за емотивното патување што сакате да го обезбедите за вашите клиенти секогаш кога тие ќе комуницираат со вашиот бренд. 

Брендирањето оди подалеку од тоа да имате кул лого и да објавувате фотографии од вашиот производ со забавен дизајн на социјалните мрежи. Станува збор за споделување наменска и привлечна приказна, поттикнување на ролеркостер од емоции и создавање незаборавни искуства.  

Накратко, емоционалното брендирање е за да ја натерате вашата публика да „плаче“. Дали ќе бидат солзи радосници или солзи од носталгија? Тоа зависи од вас да одлучите. Сега, засукајте ги ракавите и почнете да ја дефинирате емотивната привлечност на вашиот бренд! 

Заинтересирани сте за стратешката примена на емотивното брендирање за вашиот бизнис? Нашиот тим може да ја обезбеди стручноста и насоките што ви се потребни. Контактирајте не денес да започнете да разговарате за емоционалната резонанца на вашиот бренд и неговото потенцијално влијание врз вашиот целен пазар.

повеќе согледувања