Не биди скептик, пушти ги тие реклами!

Одлично е што тргнавте во дигиталниот свет, но дали навистина можете да го започнете вашето дигитално патување без да спакувате РЕКЛАМИ во вашиот куфер? Пред да одите, проверете ја листата подолу.

 

Да се соочиме со вистината - ви треба изложеноста

Добро, па ако зборуваме искрено, на секој бренд му треба изложеност, дури и големите, но особено новите. Навистина треба да излезете таму ако сакате луѓето да го препознаат вашиот бренд. Свесноста и препознатливоста на брендот играат таква суштинска улога во успехот и допадливоста на компанијата, а дигиталниот свет е како џиновско игралиште за истражување и освојување. Не можете постојано да се криете зад клупата или да чекате некој случајно да го забележи вашето присуство. Земете ја топката во ваши раце. Бидете лидер во вашата индустрија и пуштете ги тие реклами!

 

Органскиот раст едноставно не е доволен

Некогаш, социјалните мрежи беа бесплатни. Се сеќаваме на деновите кога една објава на Фејсбук можеше да достигне до 10 илјади луѓе, буквално органски, со само десетина лајкови и неколку споделувања. Па, за жал, тие денови поминаа, а доколку го сакате истиот ефект, потребни ви се реклами. Запомнете, не постои такво нешто како бесплатен ручек, и го добивате она за што плаќате. Значи, ако сакате видливост, потребна ви е стратегија за рекламирање.

 

Има огромна конкуренција во дигиталниот свет

Никогаш не заборавајте го тоа го оставате просторот отворен за вашите конкуренти со тоа што не инвестираат во реклами. Оние кои користат реклами СЕКОГАШ ќе имаат конкурентска предност и ќе добијат поголем досег, кликови и купувања. Не се работи само за конкуренција во вашата локална заедница, туку и за целиот свет за кој зборуваме. Компаниите кои инвестираат многу во платено рекламирање можат веднаш да станат примарен избор на вашиот потенцијален клиент, и ќе ги снема за око да трепнеш.

 

Времето е пари, а буџетите се флексибилни

Ако постојано го чекате вистинскиот момент за да започнете со реклами или не можете да одлучите со колку да започнете, веќе губите клиенти. Нема простор за втори размислувања, а ние пазарџиите знаеме колку е тоа пресудно реагираат на време кога побарувачката е во пораст или се чека можност. Добрата работа е што рекламите работат и за најмал буџет, па затоа е подобро започнете со мали и одете нагоре наместо воопшто да не започне. Кога ќе ги видите резултатите со свои очи и ќе се осигурате дека постои рентабилност, несомнено ќе сакате да го удвоите буџетот!

 

Водете сообраќај, но релевантен сообраќај

Сите го знаат трикот со кој поканувате стотици луѓе да ја следат/лајкнат вашата страница. Но, дали е доволно? Дали сите ваши пријатели на социјалните мрежи се вашата вистинска целна публика? Дали вашиот братучед или стар средношколец искрено се грижи за вашиот производ или услуга и дали некогаш ќе бидат заинтересирани да го купат? Не се работи само за тоа да имате огромни количини лајкови и следбеници. Вистината е дека ова не е многу добра стратегија. 100 следбеници стекнати преку рекламирање се далеку повредни од 1000 следбеници кои не одговараат на вашиот идеален целен пазар.

 

 

Ако сте се борат со рекламирање и немаат поим како и кога да се започне, слободно посегнете и закажете консултантски совет со нас.

Со задоволство ви нудиме совети, насоки и поддршка!

 

Автор: Александра Коложег Гиевска – Ко-основач на MOTION

повеќе согледувања