Пандемиски поуки

2020та звучеше ветувачки… Ја дочекавме со широко отворени раце и со големи очекувања, но наместо харизматична добивка хаотична година. Животот останува драстично поков, чувствата на збунетост и не се покажаа неизбежни. Сепак, не многу подоцна, кај повеќето од нас се случи значајна промена.

Збунетоста ќе биде во јасност дека многу работи се менуваат. Нестајте се преточи во сигурност дека кога тогаш ќе го поминеме ова. Се пробуди и чувството на одговорност спрема најблиските и солидарност кон коментар.

Полека но сигурно не се сигурни со тоа што ова е нашиот нов начин на живот и дека треба да продолжиме да го правиме тоа. При соочувањето со гледањето дека човештвото оди напред, таа желба за решение постои, напорот за да се направи е присутна и дека сигурно ќе го дочекаме.

Затоа решивме да го извлечеме најдоброто од ситуацијата. Ви ги претставуваме нашите клучни АХА моменти кои ни донесоа оптимизам во текот на пандемијата.


1. Работата од дома може да биде еднаква продуктивна како и од канцеларија

Флексибилноста во однос на работното место е нешто кое и претходно го практикуваше, но секогаш надвладеа мислеше дека е подобро кога сме физички лица. Пандемијата не натера да си го промениме мислењето. Во моментот кога почнавме да работиме од дома, што ако постои организираност, продуктивноста останува добра иста. Истото го увидовме и во многу други индустрии и типови на професии. Работни обврски кои дотогаш беа незабележани да се извршуваат од дома, стана реалност.

Оваа промена значи дека човечкото тело се придвижува кон дигитално номадство и дека пандемијата придонесува во рушењето на строгиот пристап спрема флексибилноста на работното место, посебни сектори како банкарскиот или во системи како образовниот. Во годините што очекуваат значајно поместување на работните норми и надополнување на подобра рамнотежа помеѓу различните и слободните животи, а со тоа ќе се постигне подобар квалитет на животот и повеќе време за семејството.


2. Дигиталниот свет станува една важно колку и реална

Како маркери, постојано сме онлајн. Џејмс дигиталниот присутство претставува голем дел од секој секојдневие, ќе бидеме согласни дека прекумерната употреба на социјалните мрежи е често поврзана со одалечувањето од реалниот свет. Правилно гласеше, колку си поприсутен на интернет, толку си поотсутен во реалноста. Кој би рекол дека тоа ќе се промени. Одеднаш социјалните мрежи и апликациите за четување станаа основен начин на комуникација кои ни остануваат поврзани. Секако помладите генерации и претходните свесни за погодноста на социјалните мрежи и знае дека употребата носи повеќе негативни последици.

Она што е важно да се појави е дека ги носите генерациите поврзани со значајноста со употребата на социјални мрежи и општата дигитална писменост. Сè повеќе работи видео чет за да останат поврзани со најблиските. Не открива толкава аверзија кон технологијата како порано. Родителите започнуваат да ги согледуваат бенефитите од гејмингот и, конечно, се рушат мисините што видео игрите делуваат негативно врз децата. Дополнително, повеќе компании отвораат електронски продавници и ги обезбедуваат своите производи, што е така позитивна работа во насока на дигитализацијата.


3. Бизнисите кои и понатаму продолжуваат во маркетинг, се добиваат во добивка

Неминовна работа со која се издвојува делот на компаниите е пад на профитот. За многу бизниси ставија клуч на врата, додека некои продолжија да се извлечат и успеаја да го извлечат најдоброто од ситуацијата. Увидовме дека иако има многу бизниси настрадаа, оние кои го задржаа маркетингот како помош на помалку од помалку од оние кои го отфрлија. има еден мошне охрабрувачки момент, а тоа е дека маркетингот секогаш еволуира според ситуацијата. Сферата како е жива материја и според трендовите за 2021 очекувајте да ги доставите новитети кои ќе служат како стратегија за потпора за промоција на производи и услуги во време на пандемијата, криза криза.

Затоа советуваме да не се откажете од вложувањето во маркетингот, секогаш постои решение кое може да се имплементира. Доколку компаниите одат да ги скратат трошоците со тоа што ќе значи дека ќе го намалат буџетот за маркетингот, многу повеќе ќе ги изгубат оние што ќе ги изгубат „да го зграпчат денот“.


4. Пандемијата различна на ултра креативно и иновативно движење

Креативното размислување е човечката карактеристика која е добро нѐ служи кога е во прашање разрешувањето на значајни предизвици. Во услови на криза, гледаме дека луѓето не се само во поглед на професионален план, туку и на општествената. Добар пример се компаниите од текстилната индустрија кои покрај редовниот асортиман на облека почнаа да произведуваат текстилни маски во секакви бои и шари. Овој пристап од страна им помага на бизнисите една друга ќе продолжи со остварување на друга страна додека покажува општествена одговорност со тоа што нуди производ кој обезбедува заштита.

Понатаму, Породување е германска платформа која им овозможува на властите да се пријават како волонтери со цел да им бидат достапни на изнемоште лица кои во голема мера се заразени или повозрасни и имаат потреба од логистичка помош како снабдување со храна, лекови и останати материјални добра кои се жените за некои кои се во самоизолација или домашно лекување.

Друга мошне коринска апликација е GGtude која служи како помош при услови на криза како пандемијата е претставена за негување на детето и емоционалното психо здравје.

Контактната криза, многу други остануваат без работа и поради тоа просечниот семеен приход се забележува помалку. Во исто време се појавија Начини2Помош кои се македонска платформа цел е да им помогне на оние семејства кои се најпогодени. Преку платформата може да донира облека, храна,, да платите нечија сметка за струја или да се пријавите како волонтер.

Постојат безброј приказни за бизниси и организации кои успеаја и придонесоа, кои беа употребени за креативно видување и го придвижуваа во иднина кон новитети и новитети кои без криза сигурно ќе се појават многу подоцна.


5. Едукативните кампањи никогаш не биле поважни

Кога во светот се случува нешто застрашува, логично е да се предизвика нејаснотии кај голем број индивидуи, кои одлучуваат да ја претстават својата вистина во јавноста без разлика дали се работи за факт или фикција. Секој од нас има прочитано бар една информација која навидум започна како теорија на заговор и на крај завршила вистината за голем дел од светската популација. „Вирусот не постои“, „Носењето маска го внесува на кислород“, „Преку тензијата нема да чипираат“, се само мал дел од сензационалистичките наслови кои ги преплавуваат социјалните мрежи.

Масовноста на овие лажни вести предизвика паника кај многу луѓе кои се приклучуваат во споделување на тие. Затоа сакаме да ја бараме важноста на едукативните кампањи со кои се послужуваат многу компании и институции со цел да се согледа вистината и да се врати достоинството кај научната фела.

Преку кампањи од „Носете маска заштитете се типот на содржини и содржини“ се подига свеста и информацијата кај народот, а во исто време се охрабрува солидарно однесување кое е полезно за сите.

На тапет се и гигантите како Фејсбук, кои се соочуваат со голем број осуди профити не сакаат за да се справат со лажни вести. Во 2021 година очекуваме дека ќе излезе со некои добри одлуки и ќе се спречи или во најмала рака се шири информациите на одредени видови.

Ова е само мал дел од големата слика, која доколку се потрудиме да ја согледаме со доза оптимизам. Точно е, да биде исто, но веруваме дека ќе го извлечеме најдоброто и ќе бидеме подобри луѓе.

Да продолжиме да си го чуваме имунитетот и другите, да останеме солидарни солидарни сопрема преку дејство и да влијаеме за заштита на безбедноста, да имаме верба во науката и да не заборавиме дека како цивилизација ја имаме моќта да најдеме решение за секој проблем!


Александра Коложег Гиевска

Ко-основач на MOTION

повеќе согледувања