Заедно сме повеќе: Создавање поинклузивен свет преку движење заедно

Ако сакаме да создаваме и живееме во прогресивна и сакана заедница, мора да се залагаме за правда и еднаквост и да преземеме акција за да научиме како да ги препознаваме разликите без да ги прикачуваме разликите на привилегии. Работејќи во повеќе од 90 земји, Хјуман рајтс воч претставува организација која ги надгледува владите ширум светот за злоупотреба и го надгледува создавањето на програми како што се програмата за права на лезбејките, хомосексуалците, бисексуалците и трансродовите (ЛГБТ).

Речиси 2,8 милијарди луѓе живеат во одредени земји ширум светот каде што идентификувањето како член на ЛГБТ заедницата води до можност за затворање, физичко казнување или дури и смрт. На 26 мај 2020 година, Костарика стана првата централноамериканска земја што ги легализираше истополовите бракови. И од 195 окрузи, моментално има само 29 окрузи ширум светот кои им дозволуваат на истополовите парови да се венчаат. Спротивно на тоа, само 780 милиони луѓе од светската популација живеат во земји каде истополовите бракови или граѓанските заедници се законско право.

Пријавени од Меѓународното здружение за лезбејки и хомосексуалци во мај 2016 година, овие бројки покажуваат дека има уште многу да се направи во напорите да се постигнат универзалните права за ЛГБТ заедниците ширум светот. Сепак, треба подеднакво да се признае дека исто така има значителен напредок во текот на изминатите 10 години и се воспоставуваат бројни кампањи и програми ширум светот.


Неверојатни компании кои шампионат ЛГБТК еднаквост се вработуваат сега

Во текот на изминатите неколку години, корпоративниот свет навистина се залагаше за еднаквост на ЛГБТК, бидејќи главните службеници и работодавците навистина ја покажаа својата посветеност - почнувајќи од маркетинг кампањи, основни вредности на компанијата и јавна поддршка на еднаквоста, до придобивки за вработување и здравствена заштита. Од клучно значење е да се признае дека многу повеќе компании навистина се залагаат за правата на ЛГБТК, особено ако се идентификувате како член на ЛГБТК заедницата и сакате да работите за компанија која ќе ве поздрави и поддржува. Како такви, овие гореспоменатите компании преземаат мерки - како што се јавна поддршка, партнерства со ЛГБТК организации и поддршка на политиките, како и останување посветени на безбедно и прифатено работно место.

Сепак, иако овој напредок е навистина за пофалба, тој го забрза подемот на друго прашање - ЛГБТК дискриминација на работното место. Неодамнешните податоци добиени од Стаклена врата покажува дека ЛГБТК лицата сè уште се малтретирани бидејќи се соочуваат со значителна дискриминација на работното место. Како што беше речено, „Харис Пол“ спроведе истражување на „Гласдор“ кое покажа дека повеќе од половина поконкретно 53 проценти од ЛГБТК вработените откриле дека биле жртва или сведоци на анти-ЛГБТК коментари од соработниците.

Сега во 2020 година, има повеќе компании, големи и помали, кои се залагаат за вработување на ЛГБТК еднаквост. Значи, без разлика дали сте кандидат за идентификација на ЛГБТК или едноставно сојузник кој има за цел да биде дел од инклузивна компанија, тогаш ви препорачуваме да ја испратите вашата биографија до следните бизниси и да се стремите да создадете свет каде што членовите на ЛГБТК ќе не се соочуваат со дискриминација и вознемирување и ќе им бидат овозможени еднакви можности како и сите други при аплицирање во која било фирма или компанија.


Интуита

Како тие се залагаат за ЛГБТК еднаквост: Како една од основните водечки ресурсни групи на вработени, на Intuit Pride Network се состои од 330 членови кои имаат 10 активни поглавја воспоставени на страниците на Intuit на глобално ниво. Мрежата на гордоста, особено сега за време на месецот на гордоста, е важен дел од културата на интуитот. Некои организации како Придобивки од домашно партнерство признанието ги слави овие достигнувања како што е борбата во Бангалор за правда и оживувањето на нивната иницијатива за безбеден простор за работно место. Компаниите и организациите како што е Intuit преземаат бројни мерки како што се стремат кон подобро образование и свесност за ЛГБТК, собирање средства и организирање настани од кои корист ќе имаат локални организации како што се локални банки за храна и вклучително национални организации кои се залагаат за ЛГБТК+ кампањи како Проект GenderCool.


Виза

Како тие се залагаат за ЛГБТК еднаквост:  За пет последователни години, Visa постигна рејтинг од 100 проценти на Индекс на корпоративна еднаквост на кампањата за човекови права™ што поттикна препознавање од Фондација за кампања за човекови праваTM како едно од „Најдобрите места за работа за ЛГБТК еднаквост“. Visa ја пренесе нивната огромна поддршка за Стандарди на Обединетите нации за ЛГБТИ, истакнат водич за воспоставување политики и практики за ЛГБТИ вработените и формирање на инклузивни работни места. Претставувајќи ги петте стандарди на однесување за поддршка на деловната заедница во справувањето со дискриминацијата на лезбејките, геј, би, транс и интерсексуалните (ЛГБТИ), гореспоменатиот водич објавен од Канцеларијата за човекови права на Обединетите нации е клучен документ што треба да биде вклучен во сите компаниите кога се залагаат за ЛГБТК правда.


ЦИА

Како тие се залагаат за ЛГБТК еднаквост: ЦИА прави компромиси на посветена Агенциска ресурсна група наречена ANGLE (Агенциска мрежа за геј, лезбејки, бисексуалци и трансродови службеници и сојузници). Како една од најстарите ресурсни групи на вработени во ИЦ, ANGLE е одговорна за вработување на стотици ЛГБТК членови, вклучувајќи сојузници и високи шампиони.„Генерации на гордост: лидерство на секое ниво“ беше тема на Месецот на гордоста во 2019 година и ги истражи ефектите што може да ги има поединецот во ЛГБТ заедницата, или воопшто во која било заедница кога тие извршуваат соодветно лидерство и ефикасно работат со другите за да постигнат заедничка мисија или цел, без оглед на тоа дали или не поединецот е член на ЛГБТК.


Google

Како тие се залагаат за LGBTQ Equality: На Разновидност на Google страницата наведува дека „Гејглирите се составени од ЛГБТ Googlers и нивните сојузници“. Како таков, Google имаше различни партнерства со ЛГБТИ организации кои обезбедуваат воспоставување на политики против дискриминација на работниците. Понатаму, компанијата имаше бројни настани во текот на изминатите неколку години каде што ја промовираа идејата за ЛГБТК еднаквост и вклучување во маркетинг кампањи. Еден вработен на страницата „Гугл Диверзити“ објави дека „Групата не само што води во славењето на гордоста низ светот, туку и ги информира програмите и политиките за Google да остане работно место кое работи за секого“.


Како можеме да помогнеме да се движиме кон поинклузивен свет?

Има многу други компании кои се залагаат за вработување ЛГБТК и нашата надеж е дека овој број само ќе продолжи експоненцијално да расте. Што се однесува до тоа како да се постигне еднаквост на ЛГБТК во остатокот од сферите на животот, има многу работи што просечниот човек може да ги направи како што е да се едуцира за историјата, активизмот и правата на ЛГБТК, како и да донира за организации и да поддржува непрофитни организации. како Проектот Тревор.

Без разлика дали сте член на ЛГБТ заедницата (лезбејки, хомосексуалци, бисексуалци, трансродови) или познавате некого, достапни се многу онлајн ресурси кои обезбедуваат вистински, информативни и корисни совети кои ја градат основата на поддржувачка онлајн ЛГБТК заедница. Ако барате начин да создадете попрогресивно и помирно општество без никакви предрасуди или уништување, ЛГБТ заедницата е жива и напредува во блогосферата:

  1. Застапник
  2. По Елен
  3. Пешкир
  4. Блог за окружно советување
  5. Несогласување
  6. Моето дете е геј
  7. Истоимен Флипоним
  8. Бисексуалност и пошироко
  9. DapperQ
  10. The Fab Femme

Извор: https://www.districtcounseling.com/top-10-lgbt-blogs/

https://www.glassdoor.com/blog/companies-lgbtq-equality/

https://www.hrw.org/news/2015/01/23/lgbt-moving-towards-equality



Автор: Лина Николовска, MOTION практикант

повеќе согледувања